čtvrtek 2. července 2009

První minuty s ArmA 2

Abych pravdu řekl, nejsem cílová skupina této hry, a ani mě nikdy nenapadlo, že bych si tu hru koupil a hrál. Ale na screenech se mi to dost líbilo, a lidi nadávali na bugy a špatnou optimalizaci, tak jsem si řekl, že si zkusím aspoň demo. Výkonové problémy v tutorialu (tam nejsou žádné výbuchy ani vozidla, atp.) jsem nezaznamenal absolutně žádné (FPS na horní hranici mého nastavené adaptéru - tedy 75, detaily nejvyšší, rozlišení 1280x1024). Zhruba v páté minutě jsem se zasekl ne místě, když jsem potřeboval přenést zraněného vojáka. Tak jsem ho zase položil, a stále jsem byl zaseknutý, a nemohl dále hrát. Leč jsem měl spoustu času pozorovat raněného, kterak se svíjí v agónii. Nejsem lékař, ale IMHO měl něco s krční páteří. See below.

Takže to s těmi bugy nebude tak horké.

Žádné komentáře:

Okomentovat