neděle 20. dubna 2008

RockBand ve Frets on Fire

Po čase jsem zase zavítal na Frets on Fire Fan Forum, a nemohl jsem si nevšimnout, že se tam zhruba před týdnem objevila pozoruhodná novinka. Po mnoha měsících se totiž podařilo decryptovat skladby z nejlepší hudební hry vůbec, a sice RockBandu. Tato hra se bohužel v Evropě zatím neprodává, ale alespoň kytarové a basové party už si můžete zahrát ve freewarových hračkách typu Frets on Fire nebo Guitar Zero II/Guitar Star. Jen je mi trochu divné, že ripy neobsahují bicí, protože pokud vím, tak už se bicí sestavu podařilo s FoF úspěšně propojit. No nám to může být fuk, protože si ten olbřímí balík s RockBandem stejně nechá přes oceán poslat jen málokdo (i když jak pro bicí, tak pro toho luxusního Stratocastera bych možná i vraždil :-)).

Když jsem před chvílí zmínil Guitar Star - rád bych zmínil, že na oficiálním webu se v současnosti nachází Beta 5 Update 2, což už je velmi vydařená verze, dokonce i s pofidérní podporou tremolové páky (je použitelná jen ve velmi vysokých tónech, jinak dělá zrůdné zvuky). Já už tedy FoF díky GS nespustil několik měsíců.

Žádné komentáře:

Okomentovat