pátek 27. června 2008

Úpravy na blogu II

Čím méně má blog obsahu, tím více musí mít úprav. Díky článku na Živě.cz jsem objevil testovací verzi Bloggeru, a tak jsem ji samozřejmě hned zapnul. Bohužel zatím neumí skoro nic zajímavého, takže to až taková sláva nebyla. Zmínil bych však to, že když si rozkliknete celý příspěvek, máte už přímo pod ním okno pro zapsání komentáře, a nemusíte tak chodit na tu divnou stránku. Testovací verze měla také umožnit hodnocení pomocí hvězdiček, ovšem evidentně to funguje jen pro některé šablony, a když jsem se to snažil vložit do této, tak to za všech okolností vypadalo blbě. Ale když už jsem u toho byl, tak jsem sáhnul po řešení třetí strany, a můžete hvězdičkovat jako o závod. Když to bude dělat problémy, tak to zase vypnu, a bude po ptákách :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat