neděle 2. září 2007

Originální DEANVD

Zkrátka jsem neodolal a objednal si z Británie placku s Darkplace. O disku samotném jsem opět napsal krátký článek na Page42, ale sem píšu proto, abych si zase trochu zaremcal :-).

Nejprve jsem měl totiž v plánu disk koupit na oficiálním Channel 4 Shopu, který provozuje internetový obchod Play.com. Obchod si neúčtuje poštovné a dováží skoro po celé evropě, ovšem Česká Republika na seznamu chybí. Tak jsem z různých poskrývaných koutů internetu vylovil jejich e-mailovou adresu (oficiálně dotazová adresa neexistuje), zeptal se, zda to sem umí doručit a oni mi po dvou dnech odpověděli, že umí. Tak jsem se jich dalším mailem zeptal, jak si to mám zařídit, protože registrační formulář nedovoluje nastavit Českou Republiku ve výběru zemí. Napsali mi, že to předali dál a že mám čekat 5-7 pracovních dní na odpověď. Tak jsem čekal zhruba dva týdny, aby se neřeklo, a sesmolil nový mail, ve kterém jsem se připomenul. Dostal jsem zpět informaci o tom, že do ČR nedoručují a že je to přeci vidět v tom seznamu :-). Tak jsem se na ně vybodl a s několikatýdenním spožděním jsem si disk objednal ze 101CD.com (za necelých 340 Kč), odkud posílají rovněž zdarma. Tady jsem se trochu bál, protože jsem o nich nikdy neslyšel, ale bylo to velmi rychlé (balíček dorazil přesně týden po objednání) a snadné (platilo se kartou :-)). Výhradu mám snad jen k tomu, že zásilka nepřišla doporučeně a pošťačka jí nechala jen tak koukat ze schránky. Asi si toho budu muset příště objednat víc, aby se to tam nevešlo :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat