středa 5. září 2007

Úpravy na blogu

S jedním šikovným hackem a dvěma hodinami nervování se mi podařilo upravit blog tak, aby se na titulní stránce nezobrazovaly celé dlouhé příspěvky, nýbrž jenom odkaz [Zobrazit celý příspěvek]. Většina toho není moje práce, ale kdyby něco blblo, tak se na to klidně můžu podívat i já, takže stačí říct :-). Upozorňuji na to, že pokud si vypnete JavaScript, tak se odkaz zobrazuje i pod krátkými příspěvky, které žádné pokračování nemají, ale to je váš problém :-).

Taky už se všechny texty automaticky zarovnávají do bloku, ale to je více méně maličkost.

A chtěl jsem změnit Atom (úplně dole na stránce, posílá do čtečky informace o nových příspěvcích) na RSS, ale fungovalo to blbě, tak jsem to takhle nechal :-). Beztak všechny RSS čtečky dávno Atom umí.

Jo a teď jsem si ještě vzpomněl, že jsem povolil psaní komentářů neregistrovaným :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat